Recenzja - Serce Gangstera- Anna Wolf



Serce Gangstera. Gangsterzy 



Recenzja: 

Anna Wolf moje serce podbiła już dawno, kiedy to historię o Aleksieju i Cloe publikowała na platformie Wattpad. Serce Gangstera to debiutancka książka Ani, romans o wątku mafijnym, który przypadł mi do gustu. 

Mafia, długi i niebezpieczni mężczyźni! To wszystko znajdziesz w jej debiucie już dwudziestego drugiego stycznia!

Aleksiej Tarasow jest właścicielem dobrze prosperującego kasyna. O Tarasowie można powiedzieć wiele, lecz na pewno nie to, że jest litościwy i dobry. Wręcz przeciwnie. W tym wpływowym mężczyźnie nie ma nic dobrego, z takimi jak on po prostu się nie zadziera. Jednym z nieszczęśników, jacy mieli szansę się o tym przekonać, jest nijaki McCoy, który nie potrafiąc w czas odejść od gry, przegrywa sporą sumę pieniędzy. Zbieg okoliczności i mała pomyłka sprawia, że dłużnik oferuję Aleksiejowi coś, o czym sam nie ma pojęcia.

I choć zastaw, jaki zaproponował Nick, okazał się pomyłką, Aleksiej nie zamierza negocjować.

Już zdecydował.

Jest stanowczy i jeżeli obierze sobie jakiś cel, dojdzie do niego po trupach. Na nieszczęście dla Cloe, która pracującej jako manager w jednej z restauracji oraz jest siostrą Nicka. Tarasow zażądał właśnie jej. I nic to od tego nie odwiedzie. Gdy jakiś czas później Cloe zostaje uprowadzona, ląduje w nieznanym miejscu, gdzie mimo zaistniałej sytuacji, ma możliwość na rozmowę z bratem. 

*Fragment Serca Gangstera

– Mam długi – wyznaje, przeczesując włosy, a mi żołądek podjeżdża do gardła. – I musiałem to zrobić. Kurwa, nie miałem wyjścia.

– Coś ty zrobił?

– Jesteś zabezpieczeniem.

Że co? Czuję się, jakbym dostała w twarz. Z wrażenia się chwieję, lecz odtrącam jego wyciągniętą pomocną dłoń. Nick ma długi, a ja… Chryste Panie…

– Ile jestem warta? – pytam lekko drżącym głosem, bo naprawdę mnie to ciekawi.

– To nie tak – próbuje zaprzeczyć, ale mu nie wierzę, już nie.

– Ile jestem warta? Spójrz mi w oczy i powiedz – rozkazuję chłodnym tonem, a Nick się wzdryga.

– Milion.

– Milion czego? Kolumbijskich pesos, pieprzonych dolarów czy innego gówna? – Jestem coraz bardziej wkurzona.

– Milion dolarów – odpowiada przez zaciśnięte zęby.

Dziewczyna podświadomie wie, że jest skończona, nie wierzy, że brat będzie w stanie uzbierać niezbędną sumę, by spłacić Tarasowa, którego poznaje jeszcze tego samego wieczora, podczas kolacji. Z zaskoczeniem odkrywa, że choć Aleksiej jest piękny i mroczny, nie zamierza zrobić jej krzywdy. Z czasem między Cloe i Tarasowem rodzi się pożądanie, z którym oboje starają się walczyć, ale czy ma to sens? Czy można zakochać się w swoim porywaczu? 


Serce Gangstera to genialnie napisana, wciągającą historia władczego mężczyzny i kobiety, która nie boi się postawić na swoim! Emocjonalna huśtawka sprawi, że nie będziecie mogli oderwać się od książki, chcąc ciągle więcej i więcej!

Jeżeli chodzi o ocenę debiutu naszej Ani, to nie mogło być lepiej 8/10 gwiazdek! Książka naprawdę godna polecenia! Z niecierpliwością czekam na kolejną część!

Karolina


Komentarze